onsdag 1 april 2009

Finväder


Vilken solig och fin dag det blev idag, jag och Wilma satt ute och solade en stund medans Julia och Emil vilade middag och solen värmde riktigt bra måste jag säga.
Har ont i huvud, nacke och axlar idag efter gårdagkvällens simning, man är inte riktigt van den sortens träning och att hålla huvudet ovanför vattenytan var jobbigare än väntat faktiskt.
Julia är ruskigt förkyld och rosslar som bara den, men nu får hon iallafall bricanyl så det ska väl börja bli lite bättre snart hoppas jag, igår hade hon lite feber också och jag tror nästan hon har lite idag med. Åååhh vad jag vill ha barmark nu! Jag vill göra fint här ute, städa upp i inglasningen och bara slippa se all denna SNÖ. Önskar verkligen att man bodde mer söderut såhär års. Nu ska jag skriva ut ett recept på tonfiskbiffar, sen ska jag gå upp och börja fixa med middagen.

Inga kommentarer: