lördag 18 april 2009

Lördag

Har just lagt Emil i sängen så nu ligger han och dricker sin välling innan han ska somna. Han är så himla go våran lilla kille alltså. Han har inte varit den som pratat mycket men nu sista tiden så kommer det nya ord titt som tätt och han har verkligen börjat kunnat göra sig förstådd. För nån dag sedan så gick han och skulle dra på sig ytterkläderna när jag höll på att göra mig klar för att åka och träna. Han drog iallafall på sig jackan och så sa han "hä hå" (hej då) så jag frågade honom vart han skulle. "å täääna" säger han. Haha. Han skulle också iväg och träna minsann. Nu snackar han ofta om att han ska iväg och träna.
Julia har varit så gott som feberfri hela dagen, jag hoppas hon får vara det inatt också och att hon får sova ordentligt. Har upptäckt en till liten gadd bredvid den som redan kommit upp och hon har börjat med den fula ovanan att naggas lite när hon ska äta. Jag är numera livrädd varje gång hon äter alltså. Nu är Wilma ledsen och vill inte gå och sova, ska natta henne nu innan robinson börjar.

Inga kommentarer: