måndag 30 mars 2009

Inte på topp

Veckorna rusar verkligen fram, nu är det ju måndag IGEN! :-) Sitter och surplar på en ruskigt god smoothie gjord på apelsinjuice, banan, ananas, papaya och mango. Testa den ni, den påminner massor om nån sorts glass som jag ätit nån gång. Minns inte vilken bara.
Blir en lugnare träningsvecka denna vecka, känner mig inte riktigt på topp, har ont i halsen nästan varje kväll och natt men känner mig rätt bra på dagarna konstigt nog. Tänkte iallafall ta det lite lugnt med att springa och istället satsa på promenader, simning och nåt styrkepass.
Julia och Emil vilar middag just nu, dom är riktigt förkylda båda två, dom hostar och det rinner från näsorna. Julia verkar förresten fortsätta med att sova hela nätter utan matpauser och jag är helt överlycklig för det. Det gör ingenting om dom vaknar tidigt som tusan bara man får lite sammanhängande sömn och slipper vakna stup i kvarten hela nätterna.
Nu ska jag ta med mig en tidning och sätta mig på altanen och sola lite. Lev gott!

Inga kommentarer: