tisdag 28 april 2009

Tisdag

Tvättmaskinen snurrar och jag har plockat och fixat hela morgonen så att vårt hem ska se någorlunda städat ut, nu fattas bara några vändor med dammsugaren och en städning av toaletterna så får det duga sen. Det blir fort skitigt inne nu när barnen ligger och krälar i vattenpölar och lerhögar när dom är ute, spelar ingen roll om dom klär av sig smutskläderna ute på bron för det följer ändå alltid in en massa sand. Blir skönt när det torkar upp ute.
Imorgon bär det av till Piteå och sjukhuset för jag och Wilma, vi ska på ögonmottagningen och kolla upp hennes öga och se om synnedsättningen kan ha nåt att göra med vageln eller om hon kanske behöver glasögon. Sen ska vi nog dra en repa på stan, har lovat henne att vi ska äta på restaurang och att hon ska få välja nåt fint när vi är färdiga hos ögonläkaren.
Idag händer inte så mycket, funderar på om jag ska åka iväg och simma när Johan slutar, men all träning känns supertråkig och inte alls givande för tillfället, så vi får väl se hur jag gör. Nu ska jag iallafall värma upp rester från gårdagen och äta lite lunch, har varit vaken sen tidig morgon så jag är riktigt hungrig nu faktiskt.


Inga kommentarer: