fredag 24 april 2009

Vårmässa


Sitter och klurar lite på vad vi skulle ha ätit för middag ikväll. Det är ändå fredag och då vill man ju äta nåt lite roligare och festligare, men vad? Johan är ute med barnen och jag har precis plockat undan lite och ska strax iväg och handla. Ikväll blir det bio här i Älvsbyn, det blir kul, tror jag måste köpa en stooor godispåse som jag kan svulla ur under filmen. :-)
Annars så är vi inne på att åka in till luleå imorgon för att gå på vårmässan, det är ett måste varje år, jag gillar verkligen mässor och blir oftast helt köpgalen och kommer på nåt som jag bara MÅSTE ha. För nåt år sedan var det spabadet och förra året hade jag nästan bestämt mig för en ny ytterdörr, men det blev ingen sådan iallafall. Nu känns det dock som att jag är mer inne på att lägga pengar på annat än inredning och renovering av huset. Fast en ny ytterdörr skulle å andra sidan bli väldigt fint tror jag. Nåja, den som lever får se.
Tror jag ska passa på och gå ut och ta lite utekort på barnen nu innan jag drar ner på byn för att handla. Trevlig helg på er allihopa!

1 kommentar:

MammasBönor sa...

Hej!
DU är såå duktig på att blogga!!!
Tack för ett jätte fint kalas, med fika ider som jag kommer att sno:-)