onsdag 22 april 2009

Sommarfräscha fossingar

Lite har jag iallafall hunnit med idag, jag har gjort tre stycken tårtor och handlat det mesta inför morgondagen + det vanliga småfixet och hämtning av barnen både klockan 11 och 13. Johan skulle fixa ett paket till lillebror påväg hem från jobbet så då var även det fixat. Ska baka nåt ikväll också men sen får det minsann vara bra. Sitter ombytt och klar och väntar på att klockan ska bli fem och Johan kommer hem för då ska jag iväg och träna.
Var förresten på fotvård igår och det var riktigt skönt att få lite sommarfräscha fossingar, har aldrig varit på nåt sånt tidigare men det ska jag absolut göra igen. Var även med Wilma på bvc för fyraårskontrollen och för en titt på hennes öga igen. Visade sig att hon såg riktigt dåligt på ögat där hon har knölen så vi ska få en tid på ögonmottagningen så dom får avgöra där vad som ska göras. Annars var allt bra, hörseln var vi lite oroliga för men den visade sig inte alls vara nåt fel på ;-) 111,5 cm lång och 18,5 kg. Finaste Wilman.
Nej nu ska jag inte fastna här igen. Ha en fin dag!

Inga kommentarer: