söndag 19 april 2009

En piggare Julia och en biosugen Jenny

Idag har jag en mycket piggare Julia som ligger nedanför mig här på köksgolvet och snurrar runt som en liten propeller. Febern verkar ha varit nåt tillfälligt så det var ju skönt.
Har hunnit med en sväng till gymmet idag och avverkat 5 km på löpbandet + lite styrketräning. Så skönt. I veckan ska jag försöka ge järnet med träningen för snart är det färdigtränat på gymmet för den här säsongen. Tror mitt kort räcker maj ut och jag tänker minsann inte plåga mig inne på nåt gym under sommaren. Får bli löparrundor utomhus istället.
Wilma och Emil är ute och leker med Johan nu, men jag håller mig gärna inne för det blåser riktiga stormvindar. Usch. Är sugen på att gå på en bio ikväll, går faktiskt en massa bra filmer nu som jag skulle kunna tänka mig att se. Ikväll var det "Fast & The Furious 4". Och på fredag skulle det visst gå "En shopaholics bekännelser" och den skulle jag också vilja se, har ju läst boken och den var iallafall bra. Tror dock inte att jag får med mig Johan på den filmen :-)

Inga kommentarer: