lördag 4 april 2009

Stan

VINDJACKA

Bild: Polarn och pyret

Hej hopp! Inte varje lördag man är på gymmet 06.30, men den här lördagen var jag alltså det. Garanterat ensammen på stället. Klockan åtta var jag hemma igen och åt frulle med resten av familjen. Grymt skönt fastän jag gärna hade sovit nån timme längre om jag hade fått. Annars så har vi varit i stan och shoppat lite. Blev kläder till barnen, två kjolar till mig och och mat på ica maxi. Och för att inte krångla till saker och ting så blev det som vanligt när vi har med oss barnen till stan lunch på MAX. Kan inte påstå att det är mitt favoritmatställe, men för familjefriden så är det alldeles ypperligt, det går fort, barnen gillar maten och dom får alltid med en leksak i barnboxen.

Nu ikväll så har vårt blivande resesällskap varit här och kollat resor med oss. Trevligt. Emil har fått feber och hans hosta har blivit värre så nu är det bara stålsätta sig för ännu några hemmadagar skulle jag tro. Men that´s life. Nu ska jag se slutet på robinsson och äta lite godis. Kläm ut lillbebba nu Sandra! Nattinatt!

Inga kommentarer: