tisdag 7 april 2009

Dags att ladda för hårdträning

Nu ligger alla barnen i sina sängar och sover för kvällen, skönt värre för jag är helt slut. Har varit och simmat ikväll, känns som det går så otroligt segt med min viktminskning, jag tränar och tränar men jag tycker inte det händer nåt. Blir gymmet imorgonkväll då Johan kommer hem från jobbet, börjar ju närma sig beach 2009 och ska det gå såhär trögt så gäller det nog att hårdträna! Nu ska jag gå upp och göra en smoothie och göra Johan sällskap i soffan. Fast först ska ni få receptet på dom jättegoda olivmuffinsen!

2 kommentarer:

Allt å lite till sa...

Jag tycker då det verkar som din träning gett resultat! Du ser oförskämt smal och snygg ut! En annan får nog gömma sig under parasollet i sommar...

Mitt i mitt liv sa...

Den tackar vi för! :-) Fast jag känner mig verkligen allt annat än smal, värsta flubbermagen alltså. Men det är ju inget som inte går att göra nåt åt, fast man tappar ju lite motivation ibland måste jag säga. Tror inte du behöver gömma dig under nåt parasoll, kilona kommer bara att rasa av dig, sådeså! :-)