fredag 10 april 2009

Långfredag


Imorse blev det löpbandsträning och förbättring med 50 sekunder på femkilometerssträckan. Härligt. Sen packade vi bussen full med barn, våra egna och min brors båda flickor och drog till luleå och leos lekland. Wilma var så lycklig över att få ha kusinerna med sig och vi såg knappt skymten av henne där inne. Sen har vi varit på påskmiddag i lappur. Sillsallad, påskskinka, gravad lax, ägg, sill, köttbullar och prinskorv. Ja allt, jag tror jag äter än. Nu sover barnen och jag sitter och äter godis och funderar på om jag också skulle gå och lägga mig, jag behöver mina timmar och speciellt nu när barnen varit sjuka och vaknat titt som tätt om nätterna. Lägg förresten märke till Emils söta halsband, han tyckte han var såååå fin i Wilmas halsband.

Inga kommentarer: