lördag 31 januari 2009

Rapport från sjukstugan

Sitter i soffan och har precis ätit upp pizzaresterna från igårkväll, och det smakade absolut ingenting. Wilma är så gott som frisk idag så hon och Emil har precis följt med Johan ut på byn, dom skulle hälsa på morfar på jobbet, handla lite och tippa trav åt mig. Inget jag brukar göra direkt men jag orkar knappt stå på benen idag så då kan jag ju iallafall se fram emot att vinna några miljoner ikväll. Taktik? Ingen. Har ingen aning om vilka hästar jag tippade på utan skrev bara ner några siffror på måfå. Ska strax krypa ner under täcket igen och se lite 24. Är förresten jättefint väder idag, soligt och härligt.

3 kommentarer:

MammasBönor sa...

Krya på er!!!
Men vart tog Emil's guldlockar vägen?
Skall vi ses snart?
Kram

Syster söt sa...

Jag trodde också på att det gick att vinna miljoner på trav, tills jag började spela och insåg att så är för det mesta inte fallet alls... Hur gick det? Blev det några 13 tusen?

Mitt i mitt liv sa...

Mammasbönor: dom ligger nog på soptippen nu skulle jag tro :-) Men dom kommer väl tillbaka hoppas jag (inte dom från soptippen). Jag skulle gärna ses snart, bara vi får bli friska så, verkar ta sin tid att bli frisk bara.

Syster söt: Nädu det blev inga 13 tusen, slutade titta efter andra löpet eftersom jag inte hade med den hästen som vann. :-) Tippade du ?