onsdag 21 januari 2009

Pigg


Julia somnade om ca 04.40 på morgon efter en hel natt med tjorvande hit och dit och extremt lite sömn. Hade ställt väckarn på 05.25 för att stiga upp och åka på gymmet. Kan säga att jag var aningens trött när den ringde. Gick skapligt idag, gick mest på löpbandet eftersom jag börjat känna av benhinnorna (tror det är så det heter) igen, sen körde jag lite styrketräning också innan det var dags att åka hem igen och hjälpa Johan med det sista för att ungarna skulle komma iväg på dagis. Han märkte aldrig att jag åkte imorse utan hade vaknat av att Wilma låg på min sida av sängen och surrade. "Var är mamma?" hade han frågat. "Hon är på gymmet" hade Wilma sagt. Tjejen med stenkoll, hon sov ju när jag åkte! :-)
Nu har man fått i sig den obligatoriska gröten och jag känner mig rätt så pigg ändå, med tanke på hur lite jag sovit iallafall. Ska börja göra mig iordning för att hämta hem barnen snart, borde åka och handla också men det får nog bli ikväll när Johan kommit hem.

Bye!

Inga kommentarer: