måndag 26 januari 2009

Första turen i pulkan

Har varit en bra helg med premiäråk i nya skoterpulkan och korvgrillning. Wilma och Emil stortrivdes och på hemvägen med skotern så somnade både Julia och Emil. Att det är så lätt att somna i något som rör sig. Bilen är ju mest poppis att somna i, men annars så har nog våra barnen provat att sova på/i det mesta såsom på åkgräsklippare, snowracern, i cykelstolen osv.
Gick inget vidare i fredags då jag var iväg och skulle ordna med våra pass, med min tur så var polisstationen såklart stängd just den här fredagen pga renovering av receptionen. Så fruktansvärt irriterande. Ska göra ett nytt försök i veckan nån dag.
Nu ska jag fixa ihop en middag, sen ska jag och Wilma åka på bibblan och låna lite böcker. Känns som att "stora trotsboken" står högt upp på listan för min del. För Wilmas del är det nog "Alfons" och "Nicke Nyfiken".

Inga kommentarer: