torsdag 22 januari 2009

Bra vecka!

Storbarnen ligger i sina sängar och i vanlig ordning är jag så trött så jag skulle kunna somna där jag sitter. Tråkigt.
Vi hade planerat strömavbrott mellan 9-10 på morgon så då drog jag och Julia ut på café och fikade med en kompis, sen hämta hem barnen, fixa lunch, vila för Emil och sen åkte vi till mormor och hälsade på en stund. Har bakat en chokladkaka ikväll som vi ska smaska i oss till let´s dance imorgon, hoppas den blev god. Har gått riktigt bra i veckan både med träningen och att försöka hålla sig ifrån fika och onyttigheter. Imorgon ska jag upp före tuppen igen för att åka och träna, sen hem och skicka iväg barnen, göra sig iordning, hämta hem barnen, fixa lunch, lägga Emil, och sen Piteå för att fixa passen till jag och lillan. Kolla i några affärer ska vi nog också hinna med när vi nu ändå måste åka ända till Piteå :-)
Nu ska jag surfa vidare, läsa lite bloggar och sen ska jag göra mig en fruktsallad innan jag intar soffläge. Ha det gott!

Inga kommentarer: