tisdag 6 januari 2009

Då tar vi det igen!

Oj vad skönt det var att lämna gymmet på förmiddagen. Man blir verkligen som en ny människa när man får röra på gammelkroppen lite. Det gick tungt som aldrig förr, var knappt så jag orkade GÅ på löpbandet, ville mest sjunka ner i en pöl och bara ligga där och vila. Skrämmande hur mycket man tappar bara på några veckors slöhet. Men nu är det nya tag. Bra nyttig mat, (ingen bantning här inte), gymma 3 gånger i veckan och dra ner REJÄLT på slisket. Ärligt talat så mår man ändå bara skit när man stoppar i sig en massa socker. Sockret är liksom mitt stora problem. Chips och sådant klarar jag mig mycket fint utan och vi äter oftast rätt nyttig mat också. Så då får vi se hur bra det kommer att gå den här gången! :-)
Sitter med Julia vid matbordet, hon sitter och tuggar frenetiskt på några leksaker som hon har framför sig och det ser helt hysteriskt ut. Nåde den som tar den där bitringen ur hennes mun.

2 kommentarer:

Anonym sa...

tänkte bara påpeka att vi med våran 160cm till säng endast har 40cm per person att sova på vissa nätter, och senaste tiden har det varit ganska ofta.
sen är det ju lite si och så med fördelningen av dom där 40 cm... olle och elin roffar då åt sig minsann och jag och maja ligger där ihopklämda på ca 40cm tillsammans, (hur det nu är möjligt) men det där känner du säkert igen! ;)

Mitt i mitt liv sa...

Men baby, ni måste ju skaffa en större säng! :-D