tisdag 3 februari 2009

Helt slut

6e dagen med feber idag och jag mår så satans risigt. Fan vad jobbigt det är att vara sjuk. Var till doktorn idag och fick utskrivet penicillin och rinexin. 222 i sänka. Doktorn sa "Di har micket heg senka Jenni, jag brukar skicka på sjukhus med så heg senka". Tack för att man slapp det iallafall. Fick åka dit med barnen sen också eftersom dom haft feber till och från en längre tid nu men det visade inget på något av barnen. Skönt.
Nu ska jag lägga mig och sova och hoppas på att det känns bättre imorgon. Natti!

4 kommentarer:

Allt å lite till sa...

Men din stackare, som är så risig. Hoppas penicillinet gör susen!! Kram och krya på dig!

Mitt i mitt liv sa...

Ja jag hoppas det också, nästintill feberifri idag så det är skönt iallafall. Väntar bara på att bihålorna ska bli bättre, känns som ett vakum i skallen. Usch. Allt bra med er då? Duktig du är som jobbar och står i än. Kramis

Mitt i mitt liv sa...

Ja jag hoppas det också, nästintill feberifri idag så det är skönt iallafall. Väntar bara på att bihålorna ska bli bättre, känns som ett vakum i skallen. Usch. Allt bra med er då? Duktig du är som jobbar och står i än. Kramis

Allt å lite till sa...

Skönt att du är på bättringsvägen i alla fall. Med oss är allt bara fint. Vi verkar då klara oss undan alla sjukdomar väldans bra. Men så ska man väl inte säga, för då ligger man väl där. :-) Men det känns som att det snart är våran tur. Melvin har inte haft feber och varit sjuk sen april förra året, då han hade öroninflammation. Det är ju helt otroligt!