torsdag 15 januari 2009

Nytt i badrumsskåpet



Idag var det uppstigning 05.20 för att rusta sig för gymmet. Åt två frukter, gjorde mig iordning och 06.00 stod jag på löpbandet. Sprang 5 km och det gick betydligt lättare idag och jag förbättrade tiden med hela 5 minuter. Kul! Sen körde jag lite maskiner och sen hem och duscha, skicka iväg barnen på dagis och äta frulle. Mina philosophyprodukter kom med posten igår så nu har jag hunnit testa "Melon Daiquiri" och den doftar ljuvligt. "Raspberry Sorbet" luktar också godis, nästan ännu smarrigare luktar den. Julia har haft svårt för att sova inatt också, inte lätt när hon har sån hosta och snorar så mycket. Tycker inte så lite synd om henne. Nu börjar klockan vara mycket så jag ska sminka mig och förbereda för lunchen innan jag hämtar barnen på dagis. Ha det gott!

Inga kommentarer: