fredag 2 januari 2009

Kvällens middag



Vi hade planer på att äta lite ost, kex och plockmat i soffan ikväll. Men av erfarenhet så vet jag att vi brukar vara rätt mätta efter middagen så då fick det bli kvällens middag istället. Ja min och Johans middag alltså. Barnen fick riktig mat för den här sortens mat faller inte dom i smaken direkt. Vitlökscrostinis med tapenade, heta korvar med oliver och salta kex med ost på. Sååå smarrigt, jag älskar sånt här småplock. Dessutom serverat på nya "more-tallriken" som jag köpte idag. Nu sitter jag och väntar på att efterrätten ska kallna, har gjort en "New York Blueberry Cheesecake" ett Leila Lindholm-recept. Får betygsätta och lägga ut receptet imorgon om den går att äta. Nu ropar Julia så det är bäst att jag skyndar mig, Johan påstår att hon är hungrig!

Inga kommentarer: