onsdag 24 juni 2009

Sommarlov


Har precis fått i mig en sen middag bestående av pastasallad med handskalade räkor, så gott så man dog nästan. Idag började jag och Julia dagen med frulle hos Sandra för att sedan åka och hämta Emil från förskolan, dom var ute och lekte och det var även Wilmas avdelning så då ville hon följa hem tidigare, så nu har hon sommarlov och på fredag så börjar Emils sommarlov.
Vi har varit ute i solen hela dagen och barnen har badat och ätit jordgubbar och glass, har hunnit med en löprunda också och på hemvägen tog jag in posten och såg till min stora glädje att min beställning med bikinis hade kommit, och hör och häpna, allt passade! :-)
Imorgon skulle det bli ännu en fin och solig dag så det blir nog inte värst många knop gjorda då heller, lite bad för barnen och sol för mig, ska väl fixa iordning lite matsäck också inför fredagen som ska spenderas i båt på älven. Värre kan man ha det!

Inga kommentarer: