lördag 6 juni 2009

Nationaldagen

Sitter och sneglar på sprängaren som visas på tv ikväll. Barnen ligger i sina sängar, men surrar det gör dom så än har dom inte hunnit somna. Idag har vi varit hos mor och far och ätit tårta och firat pappa som fyller 55 år idag, smörgåstårta och vanlig tårta åt vi, så ruskigt gott. Johan höll sig till kaffe och vatten, stackaren. Fast -8 kg på tre dagar så han är inte värst ledsen ändå tror jag. Jag förstår inte ens hur det kan vara möjligt att tappa så mycket så fort.
Själv har jag ätit min sista riktiga måltid på länge ikväll, det känns lite tungt men jag ska snart trösta mig med det sista från ben & jerry-glassen från igår. :-)
Gäller att ha fullt upp i agendan ett tag framöver nu, jag tror det blir bäst så för att jag inte helt ska tappa greppet när hungern sätter in!

Inga kommentarer: