måndag 22 juni 2009

löpning X 2

Dag 2 med sommarväder. Så skönt! Idag har jag avverkat 1 mil i löparskorna, 5 km på eftermiddagen och nu ikväll 5 km på åsen med Karro, var betydligt härligare att springa ikväll, det var alldeles för varmt att springa på dagen, som att springa i en bastu ungefär.
Har även bakat en morotskaka ikväll, för första gången i mitt liv dessutom. Den var god, därav dom extra kilometrarna på kvällskvisten.
Imorgon kommer Karro och barnen hit, vi ska grilla hamburgare ute på grillen, barnen ska få bada och vi ska sola. Nu väntar sängen innan jag somnar här sittande.

2 kommentarer:

Karro sa...

vilket härligt grill- och badväder vi har fått, regn! det var ju inte planerat... :(

Mitt i mitt liv sa...

Nej det var verkligen helt oplanerat, men det kanske klarnar upp och blir fint iallafall :-) Annars får vi ta det imorgon eller på torsdag. Om inte annat så får ni iallafall snart smaka på min fantastiska morotskaka ;-)