torsdag 11 juni 2009

På den sjätte dagen ska jag synda


Mammas söta lilla stjärna.

Ja jag har bestämt mig för att det inte blir någon 10-dagarskur, jag pallar inge mer äckeldricka så jag kör dagen ut och imorgon blir det riktig mat igen, så häääärligt. :-) Idag är det -3,8 kg så jag tippar på att det blir totalt -4 kg imorgon! Testade ett par brallor idag som jag inte haft på jättelänge, dom har nästan varit trånga förrut men idag kunde jag dra av mig dom utan att knäppa upp knapparna ens :-) Säkert kommer jag att gå upp ett par kilo igen, vi får väl se, men nu får det bli någons sorts GI-light istället, jag ska aaaaldrig mer dricka cambridge i hela mitt liv! Har varit med Julia till bvc-läkaren idag eftersom hon precis som Emil blivit känslig mot mjölk, det var tänkt att dom skulle ta lite prover på henne men dom hade så svårt för att sticka henne så vi skulle göra ett nytt försök nu i eftermiddag när hon fått sova och äta ordentligt före + lite bedövningsplåster i armvecken så ska det förhoppningsvis gå bättre.

Inga kommentarer: