torsdag 4 juni 2009

Laddad!



Har just ätit en skål jordgubbar och läst pitan, dom två minsta sover så det är verkligen lugna gatan här hemma för en liten stund. Idag har jag, Wilma och Julia varit på centrum och lunchat och fikat innan vi hämtade hem Emil från dagis. Har även köpt ett par riktiga löparbrallor och jacka inför ikväll. Känner mig riktigt laddad, det ska bli superkul! Hade en liten svacka igårkväll och kände mig mest sur över att springa det där jäkla vårruset när det ändå bara skulle vara dåligt väder, men nu skiner solen och fastän det blåser rätt ordentligt så är det betydligt bättre än regn och svart himmel. :-) Har även varit iväg och köpt en massa pulver i veckan så från och med söndag så ska jag dricka cambridgedrinkar till frukost, lunch och middag. Det känns som att jag kommer att vara en gräslig människa tills drinkarna har fått mig att tappa dom kilon som ska bort. Men det är nu det gäller om jag ska komma i bikiniform det här året, beach 2009 är ju faktiskt ruskigt nära nu!

Inga kommentarer: