onsdag 10 juni 2009

Sommar, sol och hungrig


Ja idag känns det faktiskt som riktig sommar, solen strålar och klockan är inte ens åtta. Ikväll ska vi på sommarfest på holken (Wilmas dagis), det ska bli riktigt skoj och speciellt nu när det blev så fint väder, var nog åskan som kom med värmen igår.

Så till nåt annat, nu är jag inne på dag 4 och minus 3,1 kg. Vaknade hungrig som en varg och ville nästan dö när jag tänkte på den vidriga drinken som jag skulle sätta i mig till frukost. När jag är riktigt hungrig så blir jag ofta illamående och att dricka den där sörjan när man redan mår illa var ingen höjdare, men jag bet ihop. Johan fick ett fiskespö och massa drag (alla våra fiskeprylar som vi hade brann upp med husvagnen) i present igår så nu längtar jag tills jag får äta igen och han har fiskat upp lite fisk som vi kan grilla här ute.

Nu ska jag göra mig lite respektabel för snart kommer Karro och Maja hit och hälsar på.

Inga kommentarer: