tisdag 9 juni 2009

Dag 3


Så var man inne på dag 3 med cambridgekuren. Första dagarna är det mest vatten man tappar men efter dag tre så sägs det att fettet ska börja försvinna. Har tappat 2,6 kg på två dagar men nu börjar det förmodligen gå lite mer trögt. Målet är iallafall att fixa 10 dagar.
Om det ändå bara hade smakat liiiite bättre, det är såå vidrigt alltså.
Men nu ska jag sluta gnälla, det är bara att bita ihop. Vill man vara fin får man lida pin! :-)
Emil är hemma med mig idag också, vi har sjungit för Johan på morgon och serverat honom te, blommor och en teckning på sängen. Min present får han sen idag.
Emil är betydligt piggare idag och har fått sova hela natten, däremot låter han rätt så rosslig och tungandad så vi får se om det blir nåt dagis imorgon.
Nu ska jag hämta mitt kontokort så jag kan slutföra min beställning på "män som hatar kvinnor", vill läsa boken innan jag ser filmen nämligen, sen ska jag snabbstäda lite här hemma så det ser hyffs ut när släkten kommer ikväll.

Inga kommentarer: