fredag 2 november 2007

Läbbiga ungen


Världens sötaste Halloweenspöke va? :-) Vi är bortbjudna på Halloweenmiddag hos Karro, Olle och Elin ikväll och Wilma har legat i hårdträning med att vara scary hela morgonen." BUUUUUUU!!" skriker hon, och mamma skriker "neeeej sluta mamma blir så rädd" varpå hon gapskrattar och vi tar allt från början igen.
Igår var vi på kalas hos "momman" som fyllde år, där frossade vi i smörgåstårta. Åt faktiskt en bit vanlig tårta också. Suck. Vågen står helt stilla nu, har inte hänt nåt på en hel vecka. Eller jo faktiskt. +0,1 kg. Fastän jag har skött mig ganska så exemplariskt förrutom lite tårta då.
Köpte 2 söta svarta hjärtan igår som jag ska ha på fönsterbrädan. Billigt och bra, endast 19 kronor styck. Det är billig shopping det!
Barnen har precis somnat i sina sängar så nu är det lugna gatan här hemma. Rätt härligt sånna här gånger när dom sover samtidigt så man får nån minuts vila.

.
Och på tal om shopping så ska jag visa er veckans "vill ha". Har varit såå sugen på ett juicyset ett tag nu och igår visade Ida mig det ett svart set som dessutom var på halva priset. Man måste nästan bara slå till alltså. Är bara det att min budget är totalt överskriden även den här månaden så det ser jäkligt mörkt ut. Men det finns ju alltid lösningar på allting. Eller hur?
Trevlig allhelgonahelg!

3 kommentarer:

Syster söt sa...

I like your hair. Skitsnyggt. :)

Anonym sa...

Den var ganska så snygg i hallonröd också!

http://annamirjamaria.blogg.se/1194090439_lrdag.html

Mitt i mitt liv sa...

Lillasyster: Taaack! Gillar det inte så mkt själv dock. Plattången är min bästa vän :-D

Ida: Jo den är också fin! Men den svarta var ju på halva :-D