fredag 9 november 2007

Shoppinglycka och veckan som varit


Har precis betällt ett juicy-set och jag känner mig sååå lycklig. Att lite shopping kan göra så mkt! Blev dock inte ett svart, det blev ett brunaktigt istället eftersom svart var slutsåld på den ena sidan jag var in på och på den andra fanns den bara i XS. Och XS är inte riktigt min storlek. Omän jag önskar att så vore fallet! ;-)
Annars så har veckan flytit på med diverse luncher med andra mammalediga, hemmavarande sambo som drabbats av världens värsta nackspärr, en Emil som så smått börjat suga i sig välling från flaskan, och lite annat grejs har man väl också hunnit med.
Ikväll har vi svullat i "gömda räkor" och den smarriga mintchokladkakan till efterrätt. Wilma fick en liten present också, första dvdn av "Dora" som hon älskar att se varje morgon då hon stiger upp. Hon blev jätteglad och sa "tack mamma vad snäll du är". Himla underbara skönunge! Farmor och Farfar har också varit förbi en sväng och hälsat på. Nu väntar tandborsten och John Blund.
Natti Natti

7 kommentarer:

MammasBönor sa...

Kul med nåt nytt:-)
vart har du beställt den????
kram

Mitt i mitt liv sa...

Ja nytt �r alltid kul :-) www.revolveclothing.com finns massa fina f�rger och modeller att v�lja bland!

MammasBönor sa...

Visst e dom rätt dyra? VAd har ni gjort i helgen då?

Mitt i mitt liv sa...

Jo dom är inte billigast direkt. Fast på den där sidan kostar dom ungefär 1/3 av vad du får betala för ett set i Sverige. Så ändå ganska billigt blir det ju :-)

mittiminvillervalla sa...

Kolla in på mina muffins, dom måste du testa, recept finns på min sida. Går bra som fika men också nygräddade med vaníljvisp till efterrätt. Supergoa! Ja ut med kameran du också :-) Ni bor ju så sagolikt vackert så det måste bara bli toppenfina vinterbilder ! Häv ö najs däj !

MammasBönor sa...

Vad kostar dom då?

Mitt i mitt liv sa...

mittiminvillervalla: Dom såg farligt goda ut dom där muffinsarna. Kanske testar dom på lördag eller nåt när man har "svullardag" :-) Ska göra ett ryck med kameran imorrn och se om man kan få till nå fina bilder.

Mammasbönor: Ungefär 1100 tror jag det var.