måndag 12 november 2007

Måndag


Har varit en dålig helg för mitt sunda liv. Mat och sliskintaget har varit STORT och jag har gått upp 1,6 kg. Känns mycket motigt men nu är det nya tag som gäller. Johan har också joinat mig i viktkampen så det känns iallafall toppen!
Igår var vi som så många andra och firade våra pappor. Först lappur och firade min far, där åt vi tårta och fika tills man var mätt. Sen vidare för att fira Johans pappa där vi blev bjudna på tebuffé med smarrigt hembakt bröd, köttbullar, ostar, räkröretoasts, och massa annat gott.
Idag har det inte gjorts så många knop. Ullis var här och hälsade på på eftermiddagen och det var trevligt, blir alldeles för långt mellan gångerna vi ses.
Men det är ju inte så mycket att göra åt då man bor 160 mil ifrån varann. Kanske inte är 160? Skit samma, långt som tusan iallafall!
Imorgon ska vi (jag och ungarna) göra varm choklad och mackor och vara ute och åka bob och leka i snön. Och lilleman ska få sig en premiärtur i pulkan.
Nej mysa i soffan en stund innan det är sängdags!
Natti!

1 kommentar:

Anonym sa...

More like 125, men ändå, alldeles för långt. Tack för besöket. It was wonderful. :)