söndag 18 november 2007

Me And I




Blev en uggletröja till lilleman och en molntröja till stortjejen. Hade egentligen velat ha ett par bruna plyschbyxor både till Wilma och Emil, men dom var dessvärre slut :-( Hittade dock ett par nya bruna i Emils storlek på tradera, så nu gäller det bara att vinna den auktionen. Bjöd också på en molntröja åt Emil eftersom hans storlek var slut på partyt.
Kom hem till tända ljus, städat hus och barn som låg i sina sängar. Värsta bästa sambon.
Ha en riktigt mysig söndagkväll allihopa!

7 kommentarer:

en brunetts bravader sa...

Vad fina dom kommer bli i sina nya kläder! :)
Men ååh vad mysigt att komma hem till ett städat hus med sovande barn och tända ljus! Skicka hit din sambo nån kväll vetja! ;)
Lycka till imorgon förresten! Och du, vi syns på tisdag :)

Allt å lite till sa...

Åh, det var minsann inte helt fel! :-)
Vilken fin ljuslykta du fått och det där ljusfatet är ju bara för snyggt alltså!!

Nej, om man skulle ta och natta nu så man orkar upp och jobba. Ha det bra och hoppas vi hinner ses någon dag i veckan. *kram*

MammasBönor sa...

HEj!
Såå fina kläder!
Du kan man få låna J nån kväll? *ler*
Skulle vi ses hos vickan i veckan?
Kram

Mitt i mitt liv sa...

En brunetts bravader: Ja dom kommer bli så tjusiga så! Ja lycka till själv idag. Fy fasiken vad jag ogillar sånt där. Ses på tisdag! :-)

Allt å lite till: Jaa hoppas verkligen det blir nån dag i veckan :-) Kanske vi skulle kunna dra en fika eller nåt på onsdagkväll då ätbart har kvällsöppet? Eller är det torsdag dom har öppet längre förresten?

Mammas bönor: Ja visst var dom fina! Låna Johan...njaaa men jag skulle ju kanske kunna börja hyra ut han :-D Vet ingenting om nån dejt i veckan..

Guldkorn i min vardag! sa...

Vilka söta kläder,passar bra till söta ungar!

Allt å lite till sa...

En fika på onsdagkväll låter ju som en bra ide! Jag är då gärna med på det!

Mitt i mitt liv sa...

allt å lite till: Ska vi säga typ 18.00 på ätbart ?