måndag 4 februari 2008

Monday


Ännu en måndag är här. Helgen har bestått av korvgrillning och bobåkning i kanis, god mat, främmande, spinning, och soffmys. Wilma vilar middag nu och Emil han kryper omkring och roar sig själv. Han tror sig så bra hela tiden. Han utforskar allting, varje litet dammkorn och varje vrå, så det är klart att då har man det man gör.
Har suttit och försökt lära mig fixa med bilder i photoshop men jag är verkligen sämst, det blir bara fel hela tiden tycker jag. Tänkte göra ett kollage med barnen men det har jag inte lyckats med än, men snart kanske. Fick tulpaner av Johans faster med familj som kom och hälsade på igår, så himla fina. Jag älskar ju tulpaner! :-)
Ikväll ska jag på step up, ska bli skoj. Var på spinning igår men fy vad jobbigt och inte ett dugg kul. Nu ska lilleman få en torris och sen ska jag försöka göra nåt vettigare än att sitta här.

Inga kommentarer: