fredag 15 februari 2008

Vad är det för en dag ? Är det en vanlig dag?

Nej det är ingen vanlig dag för det är Jennys födelsedag HURRA, HURRA, HURRA!
Sådärja!
Då var man ett år äldre än igår, känns fantastisk bra, ingen åldersnoja här inte!
Fick frulle på sängen på morgon, fick det igår också iofs, han är så söt min Johan :-) Wilma sitter i soffan och tittar på barnkanalen och Emil kryper omkring och är lite smågnällig, han är trött redan så det blir snart sängen och en tupplur för honom.
Och magen den växer, är många som kommenterat sista dagarna och tyckt att den börjat synas. Och det är väl iofs kul, men ska den börja växa redan nu så känns det som att den kommer att bli hur stor som helst jättefort. Nåja det är inte mycket att göra åt, fast den här gången ska jag verkligen försöka sköta mig och inte äta som en häst så jag får en massa onödiga kilon med mig på köpet. Men det är lättare sagt än gjort såklart.
Nu har Wilma övergett soffan och vill att vi ska gå i rummet och leka, så för att behålla lugnet här hemma en liten stund till så är det bäst jag gör det.
Trevlig helg på er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS :) Hoppas du får en härligt födelsedag! Kram

MammasBönor sa...

GRATTIS vännen!
VAd roligt! & inte sa du att du fyller år snart när vi var till er!!!
Sköt om er!

Allt å lite till sa...

Grattis i efterskott!!! :-)