fredag 22 februari 2008

Äntligen fredag!


Fastän man är ledig varje dag så är det ändå något speciellt med just fredag. Kollade vågen imorse och hade minskat 0,5 kg på några dagar bara. Har inte gått upp ett endaste gram än så länge, har bara visat på mindre kilon varje vecka. Jag som borde gå upp i vikt. Men jag är inte ledsen för det, magen den har då inte krympt iallafall. På grund av illamåendet som höll i sig i flera veckor så har jag inte kunnat äta som jag brukar, alltså hur mycket som helst ;-) Så istället har det blivit betyyyyydligt mindre portioner (normala portioner skulle jag tro), mindre sötsaker och slisk, och det i kombination med träningen har blivit resultatet. Känns toppen, jag lär garanterat hinna gå upp mina 15 kilon innan den här bebisen är ute iallafall. Men det är skönt att det inte har börjat skena iväg redan nu.
Känns lite bättre med huvudvärken idag, än så länge iallafall så jag hoppas det håller i sig.
Nu ska Wilma få sig en dusch och sen ska vi hälsa på i lappur. Trevlig helg på er!

Inga kommentarer: