onsdag 6 februari 2008

NEEEEJ!

Skit, skit, skiiiiit!
Wilmas dagisfröken ringde idag och ville att vi skulle komma och hämta henne. Hon hade inte varit sig själv. Hade gråtit när dom varit ute och sagt att hon ville att mamma Jenny skulle komma med vatten. Sen grät hon vid lunchen, ville inte äta nåt och klagade över ont i magen.
Misstänkt magsjuka alltså.
Johan som var påväg hem för att luncha med mig fick stanna till på dagis och hämta henne. Hon hade blivit överlycklig då han kom, och när hon kom hem så verkade hon väldigt pigg och glad.
Men nåt är det ju. Nu ligger hon i soffan och har precis ätit en halv banan och en hårdbrödmacka.
Hoppas, hoppas, hoppas bara att det inte blir nåt magsjukeelände av det här. Fast så mycket magsjuka som snurrat runt sista tiden så har man ju bara gått och väntat på att vi ska åka på det. Men dagen lär väl utvisa. Cirkelträning ikväll iallafall, det ska bli skoj!

6 kommentarer:

Allt å lite till sa...

Hur är det med Wilma idag? Blev det magsjuka eller var det bara tillfälligt magont?

Mitt i mitt liv sa...

allt å lite till: Det är bra med Wilma idag, verkar som att det bara var falskt alarm! Tack gode Gud! Allt bra med er då ?

Allt å lite till sa...

Åh, så skönt att det inte bröt ut värsta magsjukan. Med oss är det bara fint! Jag har en tuff arbetsvecka i veckan, jobbar alla dagar. Men sen är jag ledig måndag, tisdag och onsdag. Så vi kanske skulle kunna ta och ses någon dag till veckan?

en brunetts bravader sa...

Blir det kanis i helgen?? :)

Mitt i mitt liv sa...

Allt å lite till: Jag tänkte vi kunde dejta här på tisdag klockan 17! :-)
En brunetts bravader: Jag tror det blir kanis, fast vi har inget bestämt!

Allt å lite till sa...

Jag är ledig på tisdag så vi kommer väldigt gärna på dejt!! Skoj, skoj!! :-)