onsdag 6 februari 2008

Rosa eller blått?


Ja det är frågan!
Wilma och Emil ska nämligen få ett litet syskon. Nån gång i slutet på augusti är det beräknat. 25e preliminärt. Ska bli så kul med en till liten bebis. Ja Emil är ju fortfarande som en liten bebis tycker jag :-) Fram till nu har det mest varit tungt, har dragits med en förlamande trötthet och jobbigt illamående, men nu verkar det som att dagarna bara börjar bli lättare.
Vi har bestämt oss för att tjuvkika och ta reda på om det är en kille eller tjej, så nu längtar och väntar vi med spänning på ultraljudet i vecka 18 :-)

13 kommentarer:

MammasBönor sa...

GRATTIS!!!!!
Blev heeelt chockad!!!!
Vad roligt!!!!

MammasBönor sa...

Det är ju SÅNT HÄR vi berättar på Mamma Dejterna!!Har du missat allt?!? *ler*
Kram

Mitt i mitt liv sa...

TAACK :-) Ja jag håller med om att det är sånt vi berättar på mammadejterna, nästa gång looooovar jag att ni får veta före alla andra! Typ om 10 år eller nåt :-) haha

Allt å lite till sa...

Tilda ringde till mig idag och sa: "Visste du om att Jenny och Johan ska ha en bebis till??" Och det visste jag ju minsann inte! Din fuling! Det borde du ha berättat på mammadejten minsann. :-) Men GRATTIS GRATTIS!! Så himla skoj! Skönt att tröttheten börjar ge med sig och du börjar må bättre. Måste säga att nu är man minsann lite avis. Börjar vara väldigt sugen på en bebis nu. Men Melvin blir nog enda barnet verkar det som... :-)

Mitt i mitt liv sa...

alltålitetill: Tackar! :-) Ja nu tycker jag det är dags för Melle att få ett småsyskon, börja producera nu för tusan ;-) Jag vill ju ha en gravid-kompis!

Allt å lite till sa...

Jo, nu börjar det faktiskt vara dags för ett syskon tycker jag. Det blir ingen 08:a men vi får väl hålla tummarna för en 09:a. :-)

Alicias mamma sa...

Men gud! Vad är det jag läser? GRATTIS!:-)

Mitt i mitt liv sa...

allt å lite till: Jo komigen nu! Än hinner ni fixa till en 08a ;-)
alicias mamma: Tack :-)

Vardagsliv och Tankar sa...

Grattis!!! Alltid skoj att läsa att nån väntar en ny liten gullunge! Hoppas du får må bra resten av graviditeten!

Mitt i mitt liv sa...

vardagsliv och tankar: Tack! :-) Jo jag hoppas att det är slut på illamåendeeländet nu och att resten av tiden bara blir en dans på rosor! :-)

Syster söt sa...

Congrats. Inte illa. :) (Sen så kan jag kanske tycka att även om inte jag är med på mammadejter så kan du få berätta sånt här för mig ändå.. :P)

Annika sa...

Grattis till bebis i magen!

Mitt i mitt liv sa...

syster söt: Tack :-) Ja jag vet, jag är dålig!
Annika: Tack!