söndag 24 februari 2008

05.30

Min tur att stiga upp med ungarna idag. Emil är en liten terrorist och har bestämt sig för att 05.30 är en alldeles utmärkt tid att stiga upp på VARJE DAG. Han ställer sig upp i sängen och skrattar och jollrar tills han har väckt storasyrran, och då är det ingen idé att försöka ligga kvar och dra sig.
Nåja, somnade iallafall klockan åtta med Wilma igårkväll så jag borde egentligen vara rätt utvilad. Det är så trååååkigt att vara så trött om kvällarna alltså. Vet inte vad jag ska hitta på, vila middag är ju ingen idé att ens försöka med, förrutom nu då det är helg och Johan är hemma då. Kanske skulle testa det idag ändå.
Igår var vi ute på dagen, sen god middag hos svärisarna på kvällen, och ja sen somnade jag ju.
Idag ska jag umgås med Jossan, gå en prommis, gratta lill-David som fyller 2 år och eventuellt gå på bodytoning ikväll. Har fått ont i halsen så jag vet inte hur bra idé det egentligen är.
Nu söker lillebror uppmärksamhet så ni får ha en trevlig söndag!

2 kommentarer:

Allt å lite till sa...

Hur är det med halsen??

Mitt i mitt liv sa...

Det är rätt bra, det verkar iallafall aldrig bli nå värre :-D Trodde jag hade veckans förkylning att vänta mig.