onsdag 13 februari 2008

Woohoooo!!!

Jag har just bakat! :-) Hela två olika sorter, chokladmuffins och vanliga muffins. Imorgonbitti ska det göras tårta. Otroligt skönt att man känner sig så pigg, må det bara fortsätta. Wilma har varit på dagis idag och haft jättekul med kompisarna, och jag har varit på ätbart och lunchat me Jenny och Jeanette, ja och småkillarna också såklart.
Emil sitter precis och plockar i legobacken, han är ju inte så stor kille än att han bygger med legoset, men man kan ju plocka ur och tugga på klossarna iallafall. Jättespännande ser det ut att vara, koncentration på hög nivå vill jag lova. Han plockar en kloss, inspekterar den noga, och släpper den sen för att kolla in nästa.
Nu ska jag börja med middagen, leverbiff med potatis, lingonsylt och sås. Gott! Antar att inte värst många håller med, vet inte många förrutom jag själv och Johan som tycker det är gott :-)

2 kommentarer:

Allt å lite till sa...

Här har du en som håller med - leverbiff är smarrigt som bara den!! Jag brukar köpa stora leverbitar och ta med till min mormor och så gör hon världens smarrigaste leverbiffar. Mums mums! :-)

Annika sa...

Jag gillar också leverbiff! Men det var länge sen jag åt det...