lördag 9 februari 2008

Vi är däckade

Då var det bara Johan som har klarat sig undan kräksjukan. Emil har spytt, dock bara 1 gång och sen har han varit riktigt kry. Konstigt. Jag blev dålig igårkväll och fortsatte må pyton hela natten, idag är det dock bättre, men usch vad hängig jag är. Wilma vaknade klockan tolv natten till idag och var ledsen och fick börja springa på toa. Sen efter en kräkis på morgonsidan så har hon varit rätt pigg och glad ändå. Bara Johan kvar då alltså. Hoppas han klarar sig, men det är nog bara fånigt önsketänkande, verkar inte som att den här magsjukan skonar någon.
Vi som var så laddade för utedag i kanis med korvgrillning och bobåkning. Nåja, nu har vi förhoppningsvis gjort bort det här eländet för lååååång tid framöver.
Nej nu ska jag surfa runt och sen blir det en powernap innan jag måste upp och röra på benen. Snacka om att kroppen gör ont efter sängläge en hel dag.

4 kommentarer:

Allt å lite till sa...

Men typiskt alltså... att ni inte klarade er undan kräksjukan. Hoppas ni kryar på er snabbt!!

Mitt i mitt liv sa...

alltålitetill: Idag är vi så gott som friska, förrutom Johan som åkte dit idag. Verkar vara svårt att klara sig undan den här eländiga magsjukan, tycker alla har eller har haft den.

Allt å lite till sa...

Säg inte så, för vi har inte haft den... *peppar peppar*

Mitt i mitt liv sa...

Jag hoppas ni klarar er! Men faktiskt så tycker jag att den var av mildare variant den här gången. Eller så beror det bara på att man varit så van vid att spy sista tiden :-D