tisdag 29 januari 2008

+4 grader

Ligger i soffan och slöar medans Wilma tittar på barnen i bullerbyn och Emil ligger och vilar. Var på step up igårkväll. Svettigt men härligt. Gick betydligt lättare den här gången än första passet jag var på. Sen hakade jag på Karro och solade. Borde sola oftare, det är så trist att vara blekfis. Nåväl, en dusch och två bananer senare så stöp jag i säng. Kvällarna sista tiden har inte varit vad dom brukar vara. Jag slocknar vid 9-10 tiden varje kväll och sover som en klubbad säl tills barnen vaknar på morgonen.
Nu ska jag passa på att göra mig iordning medans lilleman vilar, sen ska vi ut och uträtta ärenden innan vi ska luncha me Lill-Elin, Karro och Ida. Ikväll är det Johans träningskväll så då ska jag och barnen hälsa på mormor och morfar som tydligen skulle äta palt :-) Ingen matlagning för mig idag alltså. Härligt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Brukar kika in på din blogg, är spännande att se hur du/ni förvandlar huset. Nu var det ett tag sen du hade en interiörbild, ser fram emot nya uppdateringar...

Mysan

Mitt i mitt liv sa...

Kul att du gillar min blogg. Nej det har nog varit dåligt med interiörbilder sista tiden, men det har inte hänt så mkt på inredningsfronten heller. Och dålig på att fota har jag också varit sista tiden! :-) Men jag kanske gör ett ryck snart!