söndag 21 oktober 2007

Traderafix och lite shopping


Sitter precis och har skrivit klart vinnarmail och paketerat lite barnkläder som jag har sålt på tradera. Har också lagt in en finfin vinteroverall som Wilma hade förra året, hon kunde inte ens ha den hela vintern så den är verkligen i toppskick.
Har just slurpat i mig en jordgubbssmoothie (blir mycket av den varan när man ska hålla sig från onyttigheter) och jag känner i halsen att jag håller på att dra på mig en förkylning. Men jag har klarat mig länge från förkylningar och andra sjukdomar nu så jag antar att det börjar vara dags att jag också ska få dra på mig nåt.
Blev en sväng till lule idag, har shoppat lite på lindex åt lilleman som vuxit ur alla sina byxor, och på hm åt mig själv. Blev en jacka (en såndär dubbelknäppt ulljacka som alla har, ni vet), en klänning, och 2 par leggings. Jag som aldrig har klänning har fått för mig att helt plötsligt ha det. Klickade faktiskt hem en till klänning, alldeles nyss ( även den från h&m).
Annars så har vi hälsat på Wilmas kompis Felicia ikväll, ja och hennes föräldrar och lillebror också såklart. ;-) Det bjöds på smarrigt fika, som vanligt, synd man ska leva så nyttigt nu bara. Och på tal om det så går det riktigt bra, -3 kilo på 2 1/2 vecka. Jag är grym!

7 kommentarer:

Syster söt sa...

Wtg girl! Jag önskar jag var lika duktig. Jag var det ett tag, men sista veckan har varit hopplös, suck...

Fia sa...

Hej jenny, kul å se att du lever och frodas, vilken söt pojke du har fått! =)

Anonym sa...

Ser att du också är inne på tradera och säljer. Vad heter du på Tradera? =)

Mitt i mitt liv sa...

lillasyster: imorgon är en ny dag :-) jag är grymt nöjd faktiskt, jag brukar alltid misslyckas då jag bantar :-D

Fia: Detsamma! Jo han är underbar, en riktig guldklimp.

mitt liv: ja i perioder är jag riktigt traderafrälst :-) Heter wilmalinnea. Du då ?

Allt å lite till sa...

Åh, ge mig lite karaktär... snälla!! :-) Jag har typ gått upp 3 kilo på 2½ vecka. INTE BRA!! :-(

Mitt i mitt liv sa...

allt å lite till: du kan ju gå upp 10 kilo och vara grymt smal ändå! :-) FUBB! Men jag gissar ju på att det är nåt annat också ;-)

Allt å lite till sa...

Haha, nej du... tyvärr så är det nog inget annat än chips och andra onyttigheter i min mage. :-) Men nu har jag i alla fall bokat en tid för att ta ut spiralen, så snart så kanske... :-)