onsdag 24 oktober 2007

Jag borde..

  • Framkalla alla kort tagna från januari i år fram till nu. En hel del alltså.
  • Skaffa det där jäkla gymkortet.
  • Sluta med uteätarluncher var och varannan dag, det blir skitdyrt!
  • Börja med julklappsinköpen
  • Sätta upp gardiner i köket
  • Tvätta kontors och sovrumsfönster
  • Sola bort min bleka sjukliga look
  • Sitta här lite mindre

Och en miljard grejer till.

Idag har jag, Johan och Emil käkat lunch på ätbart medans Wilma var på dagis, grekisk pastasallad med vitlöksdressing (som alltid annars). Massor gott!
Storshoppade ett otrivin nässpray på apoteket också. Ni antecknar väl?
Sen hämta gumman, förbi bibblan och hämta en bok som jag hade reserverat, lagt Wilma för en tupplur, och nu ska jag byta en pinkblöja på lilleman, och sen ska vi mysa i soffan en stund.
Jo just det, jag har hunnit med att städa och tvätta en massa innan lunchen också. Skönt att det är gjort.
Kvällen ska ägnas åt informationsmöte på Wilmas dagis. Antar att man som god förälder måste fara, men jag hade nog gärna gjort nåt annat.

3 kommentarer:

MammasBönor sa...

Hello!
Inte behöver du göra allt det där;-)
Kanske vi skulle ha stråla ihop en stund imorrn hos oss och fika?höra med dem andra?
Kram

Mitt i mitt liv sa...

Behöver och behöver :-) Det känns då som att man behöver! Jag ska och gratta en kompis som fyller år imorgon kring halv 12 ungefär, så jag vet inte, när hade du tänkt dejt?

Anonym sa...

Hallå där nu kan du kolla på min blogg guldkorniminvardag, yes!