onsdag 3 oktober 2007

Dagens lilla lista


Alltid är det nåt man saknar, behöver, eller helt enkelt bara VILL HA.
Den här röda Kitchen Aid-assistenten skulle bara se fööör snygg ut i vårt kök.
Och dessa två postlådor är ju nästan namnmärkta med Wilma och Emil på baksidan tycker jag. Det ser ju vem som helst. Och en stor röd till mamma där hon kan förvara all tråkig post i väntan på sortering.
Emil behöver en vinteroverall och jag har bestämt mig för den här fina från fix. Nån som hade en aning om att lindex hade en webshop? Det har dom i alla fall.
Och fröken surrhumla behöver nya pjucks, om det blir dessa "rådis" från din sko eller några helt andra det får vi se.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill också ha en röd Kitchen Aid, eller ja, helst vill jag ha en i varje färg men om jag måste välja så blir det den röda. Passar dock inte lika bra i mitt kök som i ditt skulle jag tro... :) //Ulle

Mitt i mitt liv sa...

Visst är dom SNYGGA alltså! Och kanske en rosa smeg-kyl. Känns som man skulle vilja ha 2 kök :-D