fredag 5 oktober 2007

Helg igen!



Då har man helgen framför sig igen. Veckorna går så otroligt fort så man hinner inte ens börja längta efter helgen före den är här. Sitter och dricker te och surfar efter nåt bra middagsrecept till ikväll. Barnen ligger och sover så det är verkligen så lugnt och stillsamt som det bara kan bli.
Går riktigt bra att hålla sig från alla godsaker, har ju inte hunnit köpa det där träningskortet än men jag ska försöka släpa mig till gymmet och inhandla ett idag. Har läst pannkakstårtan idag för ungefär 111e gången, finns inget som heter ombyte förnöjer här inte. Nej "mamma kan du läsa pannkakstårtan" och "en gång till". Snart gömmer jag boken så vi får läsa nåt annat!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om du gillade den thaigrytan som du skrev om tidigare så gillar du säkert den här också:

Kycklingfilé
Röd currypasta
Kokosmjölk
Gul lök
Bambuskott
Vattenkastanjer
Röda vindruvor

Stek kycklingen och tillsätt lök, bambuskott och vattenkastanjer samt currypasta och kokosmjölk. Tillsätt röda vindruvor strax före servering. Grymt gott! :)

Mitt i mitt liv sa...

mmmm...ja det lät inte alls tråkigt! :-) Får ta och testa det nån dag!