måndag 22 oktober 2007

Krossat glas


Krossade ett glas på sovrumsgolvet igår, vi har klinker i sovrummet så ni kan ju gissa om det gick i 1000 bitar. Det är dessutom inte första gången utan bara en av vääääldigt många. Grejen är den att jag bara MÅSTE ha vatten på nattygsbordet när jag ska gå och lägga mig eftersom jag vaknar massor med gånger på nätterna och är jättetörstig, för vem ids gå upp till köket och hämta!? Inte jag iaf! Johan tjatar och säger att jag ska ta ner nåt plastglas, han är nog inte medveten om att vi inte äger ett plastglas eller plastmugg, ja förrutom barnens pipmuggar då. SÅ då finns det alltså en alldeles perfekt anledning för mig att klicka hem ett helt gäng med snygga muggar från rice.
Finns i en massa olika färger men jag siktar nog på några i rosa och i blått (finns flera olika nyanser både av den rosa och blåa). Sen kommer såklart ungarna att tokgilla dom fina muggarna, alltså ännu en fin anledning till varför dom måste inhandlas!
Muggarna finns att köpa på inreda och det är därifrån bilden kommer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello bruden!!! Är just nu mitt uppe i c-uppsatsskrivande och i januari är blir jag förhoppningsvis utexad!!! Tre års slit och inte fick jag något jobb.. hehe.. nä, man vet ju aldrig. Hoppas kan man ju alltid! Hoppas allt är bra med dig, barnen och Johan. Ha d bäst. KRAAAAAM.