torsdag 5 mars 2009

Motivationen påväg tillbaka?

God Morgon! Idag är båda barnen hemma med mig hela dagen eftersom dagis har stängt idag. Var iväg och tränade på gymmet igårkväll och OJ så tungt det var. Gick mest på löpbandet och det var ändå nog så jobbigt. Måste ändå säga att det var som att motivationen hade kommit tillbaka litegrann när passet var över. Åkte och köpte en "iform" och massa frukt och tänkte att nu måste jag fasen ta mig i kragen och anstränga mig lite. Imorgon 06.00 ska jag infinna mig på gymmet för ett riktigt mördarpass har jag bestämt.
Ska även på sexmånadersfotografering med lillan imorgon, det blir skoj, måste bara hitta nån tjusig klänning som hon kan ha på sig. Nu ska jag förbereda lunchen, en kycklingsallad med bulgur, det blir myyycket gott.

Inga kommentarer: