fredag 6 mars 2009

Fredag


Johan slutade tidigare idag och kom hem med finaste tulpanerna till mig. Blev så himla glad, jag älskar ju tulpaner (ja det var såklart väldigt trevligt att han kom hem tidigare också). Nu är han och barnen ute och leker och fixar och jag har precis lagt Julia så att hon ska få vila en stund. Hon har bara sovit korta stunder idag och varit väldigt mammig så hon kan behöva en längre sovstund nu tycker jag. Härligt med helg igen. Kvällens middag blir rester från gårdagens lunch till jag och Johan och pannkaka till barnen, Wilma har tjatat om pannkaka i flera dagar så nu ska hon äntligen få det. Johan ska iväg och bowla ivkäll så mamma skulle komma och hälsa på och se Let´s Dance med mig. Trevligt med sällskap.
Så go och gullig med storasyster. Samma dag blev han arg på henne och gav henne ett rivmärke under ögat. Inte lätt att vara storasyster alltid.
Emil pekar på kameran och skrattar, han tycker det är jättekul att bli fotad och sen titta på bilderna. En riktig linslus.
Julia med den ovärderliga bitringen. Allt ska in i munnen, på sexmånadersfotograferingen idag så fick vi bitvis kämpa med att hålla hennes händer från munnen. :-)

Inga kommentarer: