tisdag 3 mars 2009

Äppelpaj

Har precis satt in en äppelpaj i ugnen som jag tänkte vi skulle äta efter middagen. Usch vad dåligt det går för mig med viktminskningen just nu. Har NOLL med motivation, känner absolut ingen som helst lust till varken träning eller att skippa några godsaker. Men motivationen kommer väl tillbaka hoppas jag. Helst före jag hunnit lägga på mig en massa kilon till bara. :-)
Emil har varit hemma från dagis idag, han kräktes ett par gånger inatt men efter det så har det varit full fräs här hemma. Verkar som ett falskt "magesjuke-alarm" och det tackar vi såklart för.
Fick hem en ny kokbok som jag beställt från adlibris bokrea igår. Verkar jättefin och man blir verkligen hungrig när man tittar igenom den. Nu bänglar Emil och ska upp i trappen så det är bäst jag slutar här.

Inga kommentarer: