fredag 20 mars 2009

Barnfri


God Morgon! Idag är jag helt barnfri i några timmar, farmor och farfar ville låna Julia under tiden som storbarnen var på dagis, och det fick dom såklart. Första gången som vi lämnat bort henne faktiskt men det är rätt skönt att vara helt själv för en stund. Började íallafall dagen med 5 km på löpbandet följt av lite styrketräning. Finns verkligen inte något bättre sätt att börja dagen på än med träning, man vaknar till och när man är påväg hem nytränad och nyduschad så har man sån ork och energi. Så otroligt härligt!
Börjar ni vara lite less på mina tulpanbilder förresten? ;-) Inte jag. Väldigt tacksamma att fotografera är dom också, dom springer inte iväg eller vrider och vänder på sig hela tiden som mina andra motiv brukar ha en förmåga att göra. Nu ska jag fixa håret och slappa lite innan jag hämtar barnen. Trevlig helg!

Inga kommentarer: