måndag 16 mars 2009

Emil 2 år


Idag fyller världens gulligaste kille 2 år. Vi tjuvstartade firandet redan igårkväll då farmor och farfar, och farbror med familj kom och grattade. Idag steg vi upp 04.45 och gjorde iordning tårtan, saften och det stora paketet, sen gick vi in och sjöng för en chockad liten kille som verkade ha lite svårt att förstå vad det var frågan om. Men glad blev han och ännu gladare när han öppnat paketet och såg att det var en traktor med släp som han kan trampa omkring med här hemma. Nu är barnen på dagis en stund så jag ska passa på och baka lite och sen ska jag och lillan iväg och handla lite grejs innan jag hämtar hem dom igen. Nu måste jag sätta lite fart!
Trevlig måndag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh han är för söt Emil :)

Mitt i mitt liv sa...

Ja en riktig gullegriiis är han :-D