fredag 31 oktober 2008

Vi fixar och donar

Så var det helg igen! Sitter och väntar på att pannkakan jag har i ugnen ska bli färdig och att Emil ska vakna från sin tupplur. Blir lunch och sen ska vi iväg och hälsa på Max och Felicia. Går frammåt med toan. Förmodligen kommer den att stå (så gott som iallafall) klar i slutet på helgen. Har fortfarande inte köpt någon handdukshängare och toapappershållare men det tar vi sen. Vet inte riktigt hur jag vill att dom ska se ut än. Garderoberna? Ja dom är inte klara ännu, stommarna är ihopskruvade så det är som bara skjutdörrarna och all inredning som ska på plats. Men arbetsledare som jag är så bestämde jag mig för att vi (johan) skulle prioritera att få klart i toan först. Så i helgen blir det jag som tar hand om kidsen och Johan som skruvar möbler, målar och fixar färdigt i toan. Jo just det, vi ska på ett par kalas också. Smörgåstårta hos mor och far imorgon. Längtar!
Nu måste jag kolla så jag inte bränner pannkakan. Trevlig helg!

Inga kommentarer: