torsdag 2 oktober 2008

1 månad


Lillvännen min, hon är så söt där hon ligger och sover. Har burit på henne fram tills alldeles nyss, nu har hon somnat i sin säng och jag hoppas hon får sova en stund. Har varit mycket knip i magen på morgon och inatt turades vi om att vara vaken med henne i flera timmar.
Ska strax iväg och luncha med Jenny och Karro, det blir trevligt. Sen ska barnen hämtas från dagis och efter det så är det full rulle igen. Det är verkligen lugna gatan med bara ett barn hemma, fastän hon har gråtit och varit ledsen så behöver jag bara koncentrera mig på henne, det är inte två till som samtidigt kräver sin uppmärksamhet.
Igår blev det en pitesväng, hade tänkt fynda lite på kermix rökrea men när vi kom dit så var det lång kö för att ta sig in i affären så vi struntade helt enkelt i det. Blev iallafall nya linser och en lunch med mamma på nodo. Provade en massa olika stövlar också men hittade inga som jag direkt föll för. Får väl ha mina gamla slitna nån vecka till tills jag hittar några som duger.
Nu måste jag göra ett ryck så jag inte kommer försent!

Inga kommentarer: